♥.

2009.12.26. 13:51

..ugy történt hogy...

Tegnap Edoomondta hogy kamozzunk én bele mentem, de csak azért mert jó vele hülyüni kamon keresztül. Mire észbe kaptam össze állított rollam egy kamos képet kicsit lepődtem meg...

itt is van:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szünt nagyon jól elkezdődött nekem legalább is.Két jó barátra találtam :)

Örülök a szerencsének mert ők nagyon különlegesek.

 

Vasárnapom ha minden igaz Andyval leszek.Akit nagyon imádok mert egy nappal született utánnam, és egy helyen (nem részletezem azt hogy holvan) nagyon keveset tudok vele találkozni mert ő kollégiumba van és meg ugye itt ahol lakok oda járok suliba. Sajnos. Egyenlőre most örülök hogy vasárnap együtt ;$

 

Edittel is rég találkoztam. Szoval valameik nap átmegyek hozzájuk. Amikor ráérek álltalába sosincs otthon. xD de majd valamikor tényleg átmegyek ( LLLL )

 

Ma reggel vagyis délelött nagyon unatkoztam és gy döntöttem csinálok képet is. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♥.

A bejegyzés trackback címe:

https://starrory.blog.hu/api/trackback/id/tr181624038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása