Rémálom.Édesálom.

2009.12.21. 16:00

Aránylag nagyon jó napom volt, de a holnapi nap az utolsó nap végre ennek nagyon örülök. Viszont 6. órába írok állítólag egy témazárót. Nah jippy. Főleg hogy még rövidített órák lesznek még jobb. Hogy fogom meg írni foggalmam nincs. Osztályból leszünk kemény 10-en vagy még annyian se. :D és már várom hogy vége legyen a "rémálomnak" .

 

Szünetbe találkoztam 2 legjobb barátnőmmel meg egy volt osztálytárssal. Nagyon jól elvoltunk. Elötte pedig találkoztam egy szőke gyerekkel. xD Haza fele jövet az nagyon meredek volt. Egy utcán kb. 20 percet küszködtünk míg mentünk mert Lali bele lökte Lacit a hóba. Még jó hogy nem engem. Közbe ki ment az útra egy kutya és jött egy autó erre a kutyának mondja "vigyázz mert elüt a kutya" na mondom oké. Szerintem érezte hogy már csak egy nap és suli VÉGE pár napra.

Édes álmom pedig az hogy végre NINCS suli. Majdnem két hétig, de még várnom kell rá.

 

Szerdát nagyon várom. *____* végre találkozok Judyval, Petrával és Dórival ( LL )

Nagyon rég találkoztam velük úgy hogy pár órát együtt legyünk.

 

Kedden megyek drága Edoomhoz. "Halálos" beteg. Viszem a házit neki amit még én le se jegyzeteltem, de olyan messze van hogy félek odáig kimenni.

  • hideg van
  • félek a kutyáktól (nem mindíg csak ha rámjön)
  • messze van
  • csúszik az út
  • biciklire nem merek ülni meg amugyis én biciklizni?!

 

 szerintem ennyi elég is mára.. :)

 

 

♥.

A bejegyzés trackback címe:

https://starrory.blog.hu/api/trackback/id/tr161613593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása