• Elkezdtem a blogot mert gondoltam olyan információt is le írhatok ami másnak is segít. Lehet hogy épp nem fog segíteni mindíg de hátha. :)

 

Sok barátom van párat felsorolok mert őket imádom ha nem élnének én meg halnék az biztos:

  • Edoo ( LLLL )
  • Petraa. ( LLLL )
  • Dóri ( LLLL )
  • Judy ( LLLL )
  • Andy (saját csöcs :P)
  • Roberta
  • Pisti (Jenci, őő az aki néha reggel megijeszt és szívrohamot kapok)
  • Gery
  • Misi
  • Dani (a legnagyobb szőke a világon)
  • Tomiikaa (saját pingvinem imádom♥)
  • Alex ( amikor látom a suliba mindíg cigánykodik :P)
  • Kriszta (akivel lógni jó)
  • Helga (a lógás vele se különb)
  • Edina ( osztály legnagyobb szőkéje :D♥)
  • Reny ( aranyos:D)
  • Fanny
  • H. Petra
  • Évi
  • Artúr (mert a világ 2. legnagyobb szőkéje xD♥)
  • WhozZy (aki sokkal kisebb nállam :D)
  • Dawe Dependence ( megbízható & aranyos ^^♥)

 

 

A mai napról csak annyit, hogy nem mentem suliba mert tegnap rosszul lettem. Igaz itthon kellet volna maradnom de az itthon lét helyett Edoonál voltam, mert ő is beteg. De holnap ujra suli és írunk énekből de minek azt nem tudom xD ének tanár kicsit zakkant el is neveztük Lady Csöcsnek. Amikor Edoonál voltam nagyon jól érezem magam de valahogy a du. folyamán bealudtam :$ kb. több mint fél órát aludhattam. Ő addig nézte a tv-t és egybe hallgatta a zenét az mp3-ról. Mire felkeltem le merült majdnem szoval biztos jól érezte magát. Mára ennyi is elég majd valamikor írok. :)

 


 

 

 

 

 

 

.

A bejegyzés trackback címe:

https://starrory.blog.hu/api/trackback/id/tr241584070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása